Corona Volente 2 - 25 September 2021 - Hotel Meteora, Tübingen, Duitsland

25 september 2021 - Tübingen, Duitsland

Een reisdag vandaag, dus vroeg opstaan, alles in de auto pakken en afscheid nemen van de zoveelste prachtige plek. We hebben het bij Franco en Lala echt heel leuk gehad en hebben dan ook uitgebreid gedag gezegd en gezwaaid.

Ze zeggen wel eens dat het doel van de reis minder belangrijk is dan de weg ernaartoe, maar vandaag gold dat niet. We reden van de ene file in de andere en overal waren wegwerkzaamheden die de boel ophielden. Totale vertraging een uur of drie. Wij verlangden hevig naar het handige knopje van Brigitte Kaandorp. Uiteindelijk waren we blij dat we vanavond, na snel ingecheckt te hebben bij het hotel, maar niets uitgepakt, ons om acht uur bij het restaurant konden melden wat Jan had uitgezocht. En toen was die slopende reisdag snel vergeten. Het was heerlijk om Jan weer te zien en we hebben samen heel lekker Schwäbisch gegeten bij de traditionele en vast eeuwenoude Weinstube Forelle, waaronder, jawel, forel op diverse manieren klaargemaakt, met een lekker Duits wijntje erbij.

Om tien uur waren met name de reizigers wel erg moe, dus gingen wij de ene kant op en Jan de andere en we zien elkaar morgen weer.

Onze kamer is netjes en geheel in crèmekleuren uitgevoerd. Ik ben benieuwd hoe we hier zullen slapen, want voor het eerst sinds we zijn vertrokken, liggen we weer onder een dekbed en niet onder een los laken met een dunne deken erover.

Morgen weer foto’s.

De groetjes aan Jan van ons A&K
  2. Marlon:
    26 september 2021
    Gezellige dagen bij Jan.
    Hartelijke groeten ook aan Jan!
  3. José ter Haar:
    26 september 2021
    X voor Jan. Mooie dagen samen.
  4. Linda:
    27 september 2021
    Groetjes aan Jan en goede reis terug!