WT 16-17, 28 juni 2017 - Heathrow Airport, London, United Kingdom

29 juni 2017 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Alle vluchten waren tot nog toe uiterst voorspoedig verlopen, maar op het laatst kwam er toch nog een kinkje in de kabel. We zagen het in Newark al op de borden staan - de British Airways vlucht naar Londen had anderhalf uur vertraging. Dat zou weer tot gevolg hebben dat we de aansluitende vlucht in Londen gingen missen, dus de mevrouw achter de balie heeft onze vlucht naar Amsterdam maar gelijk omgeboekt naar de volgende vlucht die pas om kwart voor twaalf lokale tijd vertrekt. We zitten nu dus in de enorme hal van Heathrow onze ziel in lijdzaamheid te bezitten. Gelukkig heeft Elske al aangeboden dat ze vanavond voor ons gaat koken en zeg nou zelf, wat is een paar uur vertraging op een reis van 10 maanden?

Marja had statistiek beloofd. De hele wereld rondgevlogen, ruim 5600 km gefietst, naar schatting een kleine 25.000 km in auto en camper afgelegd en talloze bezienswaardigheden bezocht en mensen ontmoet. We waren de afgelopen dagen al een beetje aan het teruglezen in onze meer dan 300 verslagen van deze reis en aan het bladeren door de ruim 5400 foto's en dan merk je dat het maar goed is dat we het zo hebben vastgelegd. Uiteraard voor de gemiddeld 50 dagelijkse volgers en de trouwe reageerders, maar straks ook vooral voor onszelf, omdat een heleboel van de oudere gebeurtenissen en indrukken al snel weer vervagen onder druk van de meer recente.

Zometeen gaan we boarden voor het laatste uurtje vliegen naar Amsterdam. Als het goed is staat er straks op Schiphol een busje van de UTC klaar om ons met alle bagage af te leveren aan de Achter de Dom en dan zit het er voorlopig op!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke Meijer:
    Welcome home
    I enjoyed reading your blog.
    Joke
  2. Astrid:
    29 juni 2017
    Genoten van jullie verhalen!
    Fijn dat jullie er weer zijn.
    Tot snel
    Xx
  3. Marlon:
    29 juni 2017
    Welkom thuis. Leuk om jullie verhalen en mooie foto's te volgen.
    Wat een mooie reis!
  4. Titia Sikma:
    29 juni 2017
    Laat je maar fijn verwennen door Els en slaap lekker in het aigenste bedje!
  5. Greet Oosterhuis:
    Geweldig Marja en Henk!
    Ik heb genoten van heel veel bekende en onbekende plekken en ik bewonder jullie discipline in het dagelijks schrijven van een blog! Aernold en ik reizen veel (meestal Afrika, Oceanië en Zuid-Amerika) en jullie verslagen over USA hebben ons gemotiveerd om er misschien eens eerder naar toe te gaan dan gepland (past qua weer niet helemaal bij onze bedrijvigheid). Dank daarvoor. Het is altijd leuk om te kunnen 'reizen' als je zelf moet werken. Elke ochtend (USA tijd las ik de blog voor 07.30!) Over vertrekken en thuiskomen en wat het zoal met je doet is veel te zeggen. Beter is als je nog niet weer thuis bent al weer plannen maken voor de toekomst want dat geeft altijd energie en daar blijf je 'jong' bij.