Transamerica 2012 - vooraf

18 mei 2012 - Utrecht, Nederland

18 mei 2012

Nog anderhalve week en dan is het zover! Her en der zwerven er spullen door het huis, die straks in een paar tassen mee moeten op reis. Vorig jaar hadden we al een lichtgewicht kampeeruitrusting aangeschaft en onze eigen Bob-Yak. Onlangs toch maar wat nieuwe waterdichte tassen gekocht, Marja nog wat sportkleding en verder nog een paar kleine dingen, waardoor we het gevoel hebben dat we voorzien zijn van het noodzakelijke materieel.

Visum is aangevraagd en goedgekeurd, tickets hadden we al. Kaart van Noordamerika voor op de Garmin is binnen. Nu nog wat laatste kleren wassen en bedenken welke elektronica wel en niet meegaat. Hotel boeken voor de 1e paar nachten, ik nog een week werken, Marja was de hele maand al vrij.

1. Albert Jansen:
    24 mei 2012
    Henk Marja,

Niet teveel piekeren. wat je vergeet koop je onderweg.

Geniet ervan
  2. Harry Slegh:
    27 mei 2012
    Beste Marja en Henk,

veel plezier. Wordt absoluut een onvergetelijke tocht.
    Have fun & take care!
  3. Just & Iet:
    27 mei 2012
    Geweldig, genieten een onvergetelijke reis!!
    Behouden thuiskomst en dan naar.................?

Just
  4. Linda:
    28 mei 2012
    Lieve Marja en Henk, morgen met het vliegtuig en daarna voorlopig alles op eigen spierkracht. Floor en ik zullen trouwe 'followers' zijn!

Liefs en dikke kus van Linda
  5. Jet:
    Lieve Marja & Henk,

Heel veel fietsplezier!
    Doe voorzichtig en ook wij zullen jullie goed volgen!

Liefs Jet & Frans
  6. Kees, Aly:
    Lieve Marja en Henk,

Met enige jaloezie kijken naar jullie avontuur maar we vinden het geweldig dat we mee mogen liften via jullie reisblog!
    Geniet er van en wij maken ons geen zorgen of het wel goed komt, want wij hebben er alle vertrouwen in dat het een geweldige reis wordt.

Liefs van ons,Aly, Kees, Dolf en Ilse
  7. Wiebe:
    28 mei 2012
    Versie 1.3 toch wel - ergens - in de tas Hendrik ?

Tuut
  8. Elly Maaswinkel:
    29 mei 2012
    Hoi Henk en Marja,

We zijn wel een tikje jaloers op jullie. Heerlijk om zo'n lange fietstocht te maken.
    We volgen jullie op deze prachtige reis.

groeten
    Elly en Joris