Tumbleweeds & Sand Sagebrush op de prairie van Oost-Colorado

12 juli 2012 - Eads, Colorado, Verenigde Staten

Op de fiets zitten piekeren over de herkomst van 'Tumbleweed Connection', blijkt het derde album van Elton John te zijn.

Deze foto werd gemaakt op 12 juli 2012 in Eads, Colorado, Verenigde Staten met een Sony SLT-A65V.

13 juli 2012
    Salsola heet deze rollebol. Komt uitsluitend voor op steppe- en woestijngrond. Men is er niet blij mee. Alhoewel het in films prachtige, desolate plaatjes oplevert. Ze kunnen enorme hoeveelheden water uit de grond halen wat ten koste gaat van overige beplanting. En door de zaadlozingen bij het rollen verspreiden ze zich ook nog als gekken.
  2. Chris Stiekema:
    Gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal!
    Het lijkt vast of je door een film fietst als ik jullie beschrijving lees
    Mooie beschrijving van de Salsola door Jose !
    14 juli 2012
    Hé Titia,
    Wat een leuk fenoneem toch, weblogs. Zo 'spreken' wij elkaar ook nog eens.
    Dank voor je laatste regel.
    Hoop dat alles goed is met je/jullie.