Transamerica 2012 - dag 0 - Washington, DC

30 mei 2012 - Washington, District of Columbia, Verenigde Staten

Vandaag de eerste (22) kilometers gefietst op Amerikaanse bodem, op en neer naar de mall. Het onweer van vannacht was weer voorbij en het was heerlijk koel. Het werd onmiddellijk duidelijk dat 'vlak' hier betekent dat je voortdurend klimt en daalt op niveautje Utrechtse heuvelrug, dus met de hoogtemeters zit het wel snor.

Vanmiddag als echte toeristen een rondje gemaakt over de Washington Mall: Capitol Hill, Washington Monument en natuurlijk het White House. Inmiddels lekker warm en zonnig. Hoewel best leuk, kunnen we niet wachten om aan het echte werk te beginnen.

22 km side trip

1. marijke tromp:
    31 mei 2012
    goede reis en veel fiets en ander plezier!
  2. Aurora Sales Puig:
    Dag Marja,

Wat leuk dat jullie een weblog houden en dat wij van jullie avonturen mee mogen genieten. Gaan jullie de “Road 66” volgen? In 1979 heb ik ook zo iets gedaan in de US, maar de transportmiddelen waren Campers en zo nu en dan ook vliegtuigen. Een stuk minder sportief, natuurlijk.

Heel veel plezier en ik zal jullie volgen.

Groet,

Aurora
  3. Gerda Noorman:
    Hallo Marja en Henk.

Heerlijk om je eerst te laten rondrijden met de fietstaxi! Heel stoer dat jullie zo'n lange tocht gaan maken, ik volg jullie graag via de weblog.
    Heel veel plezier.

Smok,

Gerda
  4. Titia Sikma:
    sweetie dahlings,

De kop is eraf! goede reis!

Liefs, Chris&Titia
  5. Jeannette:
    31 mei 2012
    Gelukkig zijn jullie En de fietsen heel overgekomen. Voor de fietspomp is vast een oplossing. Geniet en passant ook van het mooie weer: hier koud en regen.
    Heel veel plezier en ik lees weer gauw.
    Liefs Jeannette