Transamerica 2012 - dag 3 - Tappahannock, VA - Yorktown, VA (94 km)

2 juni 2012 - Yorktown, Virginia, Verenigde Staten

Vandaag luidde de opdracht: in Yorktown aankomen en liefst een beetje op tijd, zodat we het parcours en de bijbehorende rituelen van onze eerste dag van Transamerica kunnen voorbereiden. Is allemaal gelukt. De 94 km die ons van Yorktown scheidden, hebben we, over de Tidewater trail, Highway 17, in vliegende vaart afgelegd, want: wind in de rug, vlakke weg en op de laatste 30 km met de hete adem van een niet aflatende stroom auto's, SUV's, vrachtwagens en Harley Davidsons in de nek. Voor de lunch checkten we in Hotel Duke of York in! Wat we vanmiddag gedaan en bekeken hebben in dit mooie historische stadje, kunnen jullie zien op de foto's die Henk op de log heeft gezet. Voor een impressie van ons etentje in de York Town Pub verwijs ik naar het filmpje dat zal verschijnen op Facebook!

Totaal 319 km

1. Elske:
    3 juni 2012
    Ik ben wel erg benieuwd naar die rituelen :) Hier in het koude en regenachtige Nederland heb ik vannacht in het helemaal stille huis geslapen in Utrecht, heel raar.. Succes met de echte start vandaag, ik vind het nu al geweldig om alles mee te lezen!!
  2. Frank V:
    3 juni 2012
    Inderdaad, heel leuk om allemaal te lezen en
    de mooie foto's te bekijken.
    succes met fietsen
  3. Bee Jee:
    3 juni 2012
    Beste Henk & Marja, met enige jaloezie bekijk ik het verslag en de foto's, wat een ervaring, ik wens jullie goede benen en een beetje lekker fietsweer, groet, Bee Jee