Transamerica 2012 - dag 37- rustdag in Wichita, KS

6 juli 2012 - Wichita, Kansas, Verenigde Staten

Een rustdag zoals die moet zijn vandaag: uitslapen tot half 8, met de broers Mike en Larry en Arlys buiten de deur gaan ontbijten bij de Village Inn. Daarna een stukje rijden in de dikke Lexus van Mike, langs Mike's voormalige werkplek Boeing en het benzinestation, tot Mike een telefoontje kreeg van Yvette. Zij was met haar hond en die van de buren aan het wandelen en was gestrand onderweg omdat het enorme beest Walter niet verder wilde lopen vanwege de warmte. Of Mike even een emmer met ijswater wilde komen brengen... Daarna bleven we een paar uurtjes thuis, waar de ouderen onder ons een slaapje deden. Henk ging schrijven voor de weblog, ik las een boekje en wachtte op het telefoontje van Jan - gelukt! Yvette hield zich bezig met de honden en de tuin en kwam om half 2 vragen of we een biertje wilden.  Vanmiddag zijn we nog eens gaan toeren om nieuwe binnenbanden te halen, voor het geval we nog eens - of twee keer - een lekke band krijgen. Ik kreeg van de eigenaar van Bicycle X-Change Shop twee bidons met hun logo erop toen hij hoorde dat we de Transamerica Trail fietsen. Daarna nog een ijsje gegeten bij Baskin Robbins. Nu luister ik met genoegen naar de conversaties in de keuken. Mike en Larry maken grappen met elkaar, het echtpaar Mike en Yvette kunnen lekker bekvechten en Arlys vertelt allerlei verhalen over vroeger, de campground en haar huisdieren. Nu moeten er staatsieportretten gemaakt worden in de tuin.

1. José ter Haar:
    8 juli 2012
    Zo Henk, die 'pleegouders' van je zien er nog top uit. Evenals jullie twee trouwens! Herkennen we jullie nog bij thuiskomst?
    Laat jullie nog maar even lekker vertroetelen daar. Is 100% verdiend.

X