Transamerica 2012 - intermezzo, dag 4 - Golden, CO

19 juli 2012 - Golden, Colorado, Verenigde Staten

Weinig te melden vandaag. Vanmorgen Christine, Mark & Elske naar het vliegveld gebracht voor het familieweekend van de Cochrans (Mark). Elske keek wat zuinig, want ze moet minstens één keer een jurk aan dit weekend. Hoewel het vliegveld maar vlak buiten Denver ligt is het toch zo'n 45 minuten rijden, oftewel bijna 70 km, hiervandaan.

Vanmiddag even naar Golden, er was iets op Main street met zwaar gepimpte auto's - autoraces zijn hier buitengewoon populair. Fietsen zijn helaas nog niet klaar, hopelijk morgen wel. Het is vrijwel windstil en zelfs bovenop Lookout Mountain zo warm, dat het niet uitnodigt tot wat voor inspanning dan ook. Morgen maar weer.

1. Paul Tijssen:
    20 juli 2012
    Volgens mij is het best lekker om een dagje helemaal niks te doen tijdens jullie inspannende reis!
  2. Linda:
    20 juli 2012
    Iemand in Denver moet wel erg last van de warmte hebben gekregen bij de premiere van Batman in Denver, wat een drama!
    Het lijkt een natuurlijk moment to move on na het vertrek van de familie, en dan zijn de fietsen nog niet klaar, balen voor jullie. Wij zitten in Oslo en verbazen ons over de midzomeravond. Liefs van Linda