USA 2013 - Evergreen - Denver

21 september 2013 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

De ochtendstond had, zoals Linda het ooit treffend verwoordde, voor sommigen van ons lood in de benen. In het hotel namen we een klein ontbijt met veel koffie, daarna gingen we op weg naar het huis van Christine en Mark, waar de familie Cochran een brunch had georganiseerd. Het bruidspaar zelf was al vertrokken naar North Carolina voor hun honeymoon. Naast de families Cochran en Arthur waren ook wat buren en vrienden uitgenodigd. Eten was er weer in overvloed en we konden heerlijk buiten zitten met ons bordje. Een van de kleinkinderen zat aan de piano en begon Happy Birthday te spelen: we vierden, omdat iedereen bij elkaar was, alvast de 90e verjaardag van Rosemary. Ze kreeg van alle kinderen en kleinkinderen cadeautjes en kaarten, die allemaal werden voorgelezen en becommentarieerd. Rosemary tegen Reeves: 'did you get that?' bij alweer een lading complimenten aan de jarige. Elske ging met de jongere generatie naar buiten, wandelen zeiden ze. Later hoorden we dat er al snel een joint was rondgegaan. Zou het helpen tegen de kater? Henk pakte een mountain bike uit de garage en ik heb een tijdlang zitten kletsen met Rosemary. Zij zit vol met verhalen en debiteert aan de lopende band allerlei levenswijsheden. Een geweldige vrouw.

Om een uur of drie namen we afscheid van onze nieuwe foreign family en gingen we nog wat rondrijden en een boodschap doen bij de REI, een giga outdoor sports winkel. Om nog een frisse neus te halen maakten we bij het Barr Lake een mooie wandeling. Toen was het tijd om naar ons volgende hotel te gaan, vlak bij het vliegveld in verband met onze vroege vlucht morgenochtend. In de naastgelegen Moonlight Diner aten we een lekkere hamburger. De grappige ober probeerde ons eerst tot de special te verleiden - een enorm stuk vlees met bergen saus, uien, champignons  en kaas, een zogenaamde loaded baked potato, groente van de dag én salade - en daarna tot allerlei side orders, maar wij hadden wel genoeg gegeten de afgelopen dagen. Na de koffers herpakt te hebben en het verhaaltje van de dag geschreven te hebben, gingen we lekker slapen.

1. Kees:
    23 september 2013
    Hallo marja en henk,

Bij het vorige bericht had ik ook een reactie achter gelaten, helaas is die niet opgenomen. Wellicht komt het door de Italiaanse traagheid. We waren vandaag Hallo, gisteren hadden we ook al een bericht achter gelaten, maar door de ITaliaanse tragheid niet opgenomen. Vandaag waren we naar RAvena, prachtige stad. Morgen gaan we weer verder met trein en fiets en de laatste dagen fietsen, dan zit de vakntie erop.
    We volgen jullie nog wel verder, veel plezier bij Jan, ook de hartelijke groeten voor hem.

Liefs van ons, kees en aly