USA 2013 - de heenreis

15 september 2013 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Voor zondag was het duidelijk wat ons te doen stond: op tijd op Schiphol zijn en aan het einde van de dag aankomen op Denver International Airport. Dat is allemaal gelukt, zij het met de nodige vertraging. Zowel het eerste vliegtuig van US Airways als het tweede bleken technische problemen te hebben, allebei niet ernstig maar het kostte veel tijd. Gelukkig hadden we in Philadelphia bijna vijf uur wachttijd, dus toen we daar anderhalf uur te laat landden hoefden wij niet te rennen en te stressen zoals veel van onze medepassagiers. Ons geduld werd wel op de proef gesteld door de lange rijen bij Immigration en Security, maar dan helpt het altijd goed om even aan de wijze spreuk van Ma Van Doren te denken en te weten: er zit weer niets anders op dan je ziel in lijdzaamheid te bezitten...     Uiteindelijk was er van die vijf uur nog maar weinig over en moesten we ons, na een snelle hap, alweer melden bij de volgende gate. Na nog bijna twee uur in spanning te hebben gezeten of het vliegtuig al dan niet ging vertrekken, werd het signaal 'all clear' gegeven. Het ophalen van de auto in Denver ging wel vlot, we moesten alleen even zoeken naar het meest geschikte model - met kofferbak die groot genoeg was voor onze drie koffers. Om half 11 waren we in het hotel, verreisd en moe na een dag van 25 uur.

1. Linda:
    20 september 2013
    Ik heb het eerste deel van de blog gemist, zodat jullie nu in een andere volgorde mijn reactie krijgen. Sterkte met de jetlag!