USA 2015 - een abrupt einde

1 juni 2015 - New York, New York, Verenigde Staten

Lieve lezers, er komt een onverwacht en droevig eind aan ons verslag voor deze reis. Vanmorgen kregen we het bericht dat mijn (Henk's) moeder vanochtend vroeg plotseling is overleden op 83-jarige leeftijd.

Mijn geweldige zusje heeft de eerste klap en mijn vader opgevangen en alles wat er moet gebeuren in gang gezet. Gelukkig hebben we vandaag een vlucht kunnen boeken naar huis. Jan vliegt op woensdag, kon zijn verplichtingen verzetten.

Het is allemaal nog heel onwerkelijk, zo ver weg.

1. Margot:
    1 juni 2015
    Jeetje, wat vreselijk, gecondoleerd en heel veel sterkte. Als we wat kunnen betekenen (geen idee wat) dan horen we het.
    Lieve groetjes, Margot en Dorine
  2. Gerda Noorman:
    1 juni 2015
    Dat is schokkend. Gecondoleerd.
    wat een akelige afsluiting van jullie reis.
    heel veel sterkte.
    Gerda
  3. Astrid:
    Lieve Henk en Marja,

Wat een onwerkelijk bericht. Gecondoleerd.
    Heel veel liefs en sterkte!

Xx. Albert en Astrid
  4. Jet:
    1 juni 2015
    Wat een verdrietig bericht. We condoleren jullie met het overlijden van jullie (schoon) moeder en oma. We wensen jullie heel veel sterkte en elkaars warme nabijheid toe in de komende periode,
    Met een lieve groet,
    Jet & Frans
  5. Gerda:
    1 juni 2015
    Ach laiverds, wat een droevig bericht en naar einde van jullie reis. Veel sterkte en veel liefs.

Gerda
  6. Aly:
    1 juni 2015
    Lieve Marja, Henk, Jan en elske, nu ik net het bericht lees dat jullie moeder en oma is overleden condoleren wij jullie hiermee. Wat een verdrietig bericht, zeker als het zo plotseling is. Goede reis terug en ook veel
    Sterkte de komende tijd. Als we iets voor jullie kunnen betekenen laat het dan weten, heel veel goeds Aly en Kees
  7. Hanneke Kreijns:
    1 juni 2015
    Ach wat naar. Gecondoleerd en sterkte de komende tijd.
  8. Marlon:
    Lieve Marja, Henk, Jan en Elske

Een heel verdrietig bericht en zo onverwachts; wil jullie allen condoleren; heel veel sterkte de komende tijd. Als ik wat voor jullie kan doen; laat het dan even weten. Liefs Marlon
  9. Marga ter Veldhuis:
    2 juni 2015
    Gecondoleerd en sterkte voor de komende tijd! Lijkt me heel naar om zo je vakantie af te breken.. Liefs