WT 16-17, 17 september 2016 - Kencana Beach, Sumbawa

17 september 2016 - Sumbawa Besar, Indonesië

Ik zit hier in het stikdonker het begin van mijn stukje te typen, terwijl het langzamerhand weer heel heet wordt in onze bungalow. Al voor de vijfde keer vandaag is de elektriciteit uitgevallen en daarmee ook de WiFi. Aan noodaggregaten doen ze hier niet, dus de kok kan ook niets doen. De voorgaande keren sprong de verlichting meestal vlot weer aan, maar nu wachten we toch al zeker drie kwartier.

Het verhaal zal sowieso vrij kort worden, want we hebben vooral heerlijk geluierd vandaag. Marja is er weer helemaal bij, dus we hebben vanmorgen snorkelspulletjes gehuurd van Mr. Iskandar en lekker rondgedobberd in zee. Het mariene leven is hier niet helemaal zo kleurrijk als laatst bij Gili Air, maar het blijft leuk. De was is door het hotel gedaan, dus we kunnen morgen met de tassen vol schone spullen op pad.

Inmiddels doet de stroom het weer, dus hebben we snel een hapje gegeten. Na het eten nog even wat spellen van de finale van het bridge WK gekeken en een half uurtje geskypet met Elske tegen de zelfde achtergrond die wij hebben als we met Jan in Princeton of met Gerda in La Clie skypen, ons schilderij in de keuken ;)

Morgen weer terug naar Lombok en een eindje de bergen in, aan de andere kant van Mt. Rinjani.

1. Linda:
    17 september 2016
    Gelukkig dat je er weer bovenop bent, Mar! Vandaag zien de foto's er weer helemaal uit als vakantie, Henk. Wat een prachtig huisje!