WT 16-17, 7 november 2016 - Fremantle Village Caravan Park, Fremantle, WA

7 november 2016 - Fremantle, Australië

WT 16-17, 7 november 2016 - Fremantle, WA
Net als gisteren zaten we vandaag in de auto en ook nu weer was het stralend weer en was het landschap buiten prachtig, met hagelwitte stranden en duinen, golvende graanvelden en prachtige rotsformaties, maar we konden er niet echt van genieten. Twee dagen geleden kwam er een vreselijk bericht binnen: onze schoonzus Gerda Noorman, de vrouw van mijn al jong overleden broer Freek, had een zware hersenbloeding gehad en haar toestand was kritiek. Vandaag kregen we te horen dat zij overleden is, 66 jaar oud. Wij zijn vreselijk verdrietig en leven -  noodgedwongen op afstand - mee met haar levensgezel Jan, haar zoon Rik, zijn vrouw Nans, haar dochter Gerda en met verdere familie.
Na twee slapeloze nachten hebben we besloten om niet naar Nederland terug te gaan voor de crematie. Henk is nog herstellende van zijn sepsis, hij kan lopen en een stukje autorijden, maar staan moet hij vermijden en als hij zit, moet hij zijn been zoveel mogelijk omhoog houden. Een vliegreis van zo'n twintig uur is daarom voor hem niet te doen. Hoe moeilijk ook, we zullen het afscheid van Gerda dus niet bij kunnen wonen. Gelukkig kunnen Linda, Elske en Anouk wel aanwezig zijn.

1. Astrid:
    Lieve Marja en Henk,

Gecondoleerd!

Ik kan mij zo goed voorstellen dat jullie slapeloze nachten hebben gehad. Ik wens jullie sterkte daar en een dikke kus.

Liefs.
    A&A
  2. Marlon:
    Lieve Henk en Marja

Gecondoleerd. Wat een naar bericht en zo vreselijk onverwachts. Veel sterkte.
  3. Gerda:
    Lieve Henk en Marja,

Wat een naar bericht en wat een godsgruwelijke moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen. Heel veel sterkte en een dikke kus. Gerda Mulder
  4. Astrid:
    8 november 2016
    Marja en Henk, wat een vreselijk bericht voor jullie. Gecondoleerd. Wat een dilemma als je zover weg zit en tegelijkertijd bij je familie wilt zijn. Heel veel sterkte gewenst.
  5. Aly:
    8 november 2016
    Lieve Marja en Henk. Wat een ontzettend triest bericht en dat niet alleen maar ook ook keuze te moeten maken die je niet over kunt doen. Jullie gecondoleerd maar ook de rest van de folie. Heel veel sterkte gewenst.
    Lieve groeten Aly en Kees
  6. Marga ter Veldhuis:
    8 november 2016
    Wat vreselijk om zo'n bericht op afstand te moeten horen! Gerda is er niet meer en het kost tijd om dat te verwerken! Heel veel sterkte, liefs Marga
  7. Lourens en Janny v.d. Leij:
    Lieve Henk en Marja
    Zo'n triest bericht en dan zo ver weg zijn.
    Heel veel sterkte!
  8. Just:
    9 november 2016
    Gecondoleerd Henk en Marja,
    En dan zitten jullie daar, ver weg, en onmachtig om wat te doen of om er bij te zijn. We snappen dat jullie het moeilijk hebben.
    Heel veel sterkte,
    Just en Hanneke