WT 16-17, 9 April 2017, Abbey Inn, Cedar City, UT, USA

9 april 2017 - Cedar City, Utah, Verenigde Staten

Gisteravond liet de televisie zien dat het tijdens een voetbalwedstrijd in Salt Lake City - maar 300 km recht naar het noorden van hier - flink sneeuwde. Toen ik even later uit onze motelkamer naar buiten keek, lag er op de auto's hier ook dun laagje sneeuw. Vanmorgen was het zonnig en -4 graden toen we buitenom naar de ontbijtzaal moesten. Er stond een koude westenwind en de verwachte maximumtemperatuur was een graad of 9. Hoezo voorjaar?

Op zondag in Utah is er niet veel te beleven en dat kwam goed uit, want het was wel weer eens tijd voor een lui dagje. De auto moest nog wel weer worden teruggebracht naar Enterprise. Best lastig, want beide vestigingen in Cedar City bleken op zondag gesloten. Gelukkig was er wel een beveiligde brievenbus, waar ik de sleutel in kon droppen. De dag ging verder voorbij met een paar uurtjes Stepbridge, gezellig skypen met Elske en Anouk, een lekkere sandwich bij het naastgelegen IHOP (International House of Pancakes?) en zondagsport op TV. Zo waren we vanmiddag getuige van de memorabele overwinning van Sergio García in de Masters (golf voor de onwetenden). Tijdens en na de spareribs met aardappelsalade en gegrilde groentes van Lin's, de lokale supermarkt, zagen we de NY Mets winnen van de Florida Marlins (honkbal) en toen was de dag alweer zo goed als voorbij.

Morgen wordt het al wat minder koud en gaan we een rondje fietsen om de lijven te testen en de zadelposities weer goed te krijgen.