WT 16-17, 15 mei 2017, Quality Inn and Suites, Lakewood, CO, USA​

15 mei 2017 - Lakewood, Verenigde Staten

Zoals Marja al had voorspeld werd het gisterenavond een latertje. Jan had geen verdere vertraging opgelopen, maar moest nog wel zijn tas van de band halen. Dat had aardig wat voeten in aarde want diep in de krochten van de bagageafhandeling was er iets misgegaan. Uiteindelijk kwam de bagage toch boven, maar wel op een andere band. De vlucht van Christine kwam gelukkig mooi op tijd binnen en tegen half twaalf kwam ze uit de trein die de aankomsthal met de gates verbindt. Denver International Airport ligt een aardig eindje buiten de stad; het is zeker een uur rijden naar Golden. Er moest uiteraard nog wel een beetje bijgepraat worden, dus tegen de tijd dat we terug waren in ons hotel en op één oor konden was het al na half twee.

Vanmorgen kwamen we dan ook niet al te vlot op gang, wat gelukkig niet uitmaakte omdat we geen woeste plannen hadden. Het liep al tegen de middag voordat we ons weer bij Chalet Woohoo meldden. Jan, Elske en Anouk zaten lekker in de zon te lezen op het terras en het besluit was al snel genomen om te gaan lunchen in Golden. De Old Capitol Grill is gevestigd in het gebouw vanwaaruit het territorium Colorado werd bestuurd toen het nog geen officiële staat was. Na de prima lunch en een paar noodzakelijke stops bij diverse winkels werden we door Christine meegetroond naar de Golden Quilt Shop, omdat ze voor de baby en voor Anouk en Elske quilts gaat maken en wat houvast nodig heeft wat betreft kleuren en patronen. Toen dat goed was uitgezocht had iedereen ernstig dorst gekregen, dus zetten we koers naar de Golden City Brewery, een van de inmiddels honderden microbreweries in Colorado, voor een ambachtelijk biertje - appelsap voor Anouk ;).

Nadat de rest weer op de berg was afgeleverd voor een middagslaapje heb ik met Jan en Elske flink ingeslagen bij de Safeway voor het avondmaal en het uitje van morgen en overmorgen naar Rocky Mountain National Park. De dag was zomaar weer voorbij, het was allemaal heel relaxt en gezellig en we zijn nog lang niet uitgekletst!

1. Astrid:
    16 mei 2017
    Wat ziet het er fijn uit allemaal! En wat lief dat Christine iets voor de baby gaat quilten. Vanuit een broeierig Vijfhuizen allemaal de hartelijke groeten en nog veel plezier met z'n allen!