WT 16-17, 18 mei 2017 - 1150 Inca Street, Denver, CO, USA

18 mei 2017 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Het was voorspeld, maar je hoopt toch dat het niet zal gebeuren: sneeuw in het voorjaar. Gedurende de dag ging het aan een stuk door, dan weer regen, dan weer natte sneeuw en de temperatuur daalde tot aan het vriespunt. Wat te doen? De hele dag in bed blijven, ons verdriet verdrinken in de buurtbrouwerij of toch maar iets ondernemen?

Gelukkig stond de auto vlak voor de deur, dus we gingen eerst maar eens buiten de deur ontbijten, bij het door Anouk uitgezochte Snooze, de onbetwiste nummer een van de ontbijttentjes in Denver. Van de parkeerplaats naar de ingang was maar een klein stukje, toch kwamen we als natte honden binnen, om ons aan te sluiten bij een heel gezelschap wachtenden. Twintig minuten later konden we aan tafel en nog weer twintig minuten later stond de tafel vol met eitjes met hashbrowns en spek, French toast, pannenkoeken in diverse smaken, koffie en sapjes. Binnen was het warm en gezellig, buiten ging het steeds harder sneeuwen. Hier in de stad blijft het niet liggen, maar Christine stuurde een foto van de dertig centimeter sneeuw die bij hun op Lookout Mountain was gevallen...

De rest van de dag speelde zich dan ook grotendeels in de auto en binnenshuis af, met bezoeken aan het Denver Art Museum, The Tattered Cover, een grote boekenwinkel, en aan de H&M voor hoognodige aankopen als een warme spijkerbroek voor Anouk en een hele serie kleertjes voor de nieuwe wereldburger-in-wording. Toen was het eindelijk tijd voor de buurtbrouwerij, The Renegade, waar ze lekkere biertjes serveerden. Het is ontzettend gezellig met zijn vijven! We zijn al heel wat dagen samen op pad, maar we raken niet uitgepraat en -gelachen. Het zou wel aardig zijn als de sneeuw en de regen morgen over zijn zodat we nog wat meer van Denver kunnen zien.

1. Linda:
    19 mei 2017
    Heel jammer van die kou en sneeuw, gelukkig is decor wel Ingericht met goed gezelschap, dat weer wel. Ik duim voor beter weer voor jullie!