WT 16-17, 20 mei 2017 - Super8 Motel, Windsor, CO, USA

20 mei 2017 - Windsor, Colorado, Verenigde Staten

Aan onze familiereünie moest vandaag helaas een einde komen. Om van het afscheid van Jan, Els en Anouk toch nog een beetje een feestje te maken, hadden we een grote tafel gereserveerd bij The Hornet in Denver, voor een lekkere brunch. Ook Christine en Mark waren van de partij en, big surprise, Christine had ook haar vriendin Cordie uitgenodigd, een heel aardige en grappige vrouw die Els, Henk en ik al lang kennen. We zaten twee uur lang zeer genoeglijk aan tafel, toen moesten we echt afscheid nemen en op pad. Els en Anouk gingen met Christine mee om hun auto in Golden weer op te pikken en wij zetten koers naar het vliegveld om Jan weg te brengen en om van huurauto te wisselen.

Dat laatste was nog een heel gedoe. Eerst met bussen heen en weer rijden tussen vliegveld en de beide verhuurbedrijven Enterprise en Dollar, vervolgens moest Henk zich boos maken omdat Dollar weer eens allerlei extra kosten in rekening wilde brengen en ten slotte moest de olie van de auto die we meekregen nog ververst worden terwijl er geen monteurs aanwezig waren...

Uiteindelijk reden we in een andere auto, een vrijwel nieuwe Nissan Quest, naar Golden terug om de fietsen en overige bagage op te halen. En of het nu kwam doordat we wat gehaast waren of dat de brunch ons nog te zwaar op de maag lag, maar we komen er nu, anderhalf uur rijden van Golden vandaan, achter dat we een heleboel spullen bij Mark en Christine hebben laten liggen. Dat wordt morgen dus nog eens op en neer rijden.

Jan is inmiddels veilig in Princeton aangekomen en Elske en Anouk zijn aan hun volgende logeerpartij begonnen bij Anneliese en Craig, vrienden van Anouks ouders. We missen ze nu al!

1. Kees haks:
    21 mei 2017
    Hoi Henk en Marja
    wat een heerlijke reis.
    stuur mij je emailadres aub
    Kees
  2. Astrid:
    22 mei 2017
    Dat afscheid zal niet makkelijk zijn geweest na zo'n gezellige familieweek! Ik wens iedereen weer een fantastisch vervolg van zijn/haar vakantie (behalve Jan misschien), nu naar ieders eigen bestemming!